BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 9, 2009

Demam Campak

aku kekonfiusan sebab tak pasti sama ada bintik-bintik kat tangan aku nie campak @ kene gigitan nyamuk.. pergi farmasi, diorang suruh minum air kepala.. kalo keluar air bisa, maknanya campak la.. mesej mak, mak kata benda yang sama.. tanya hubby pon cakap yang sama.. riso gak la sebab adik aku fizani demam campak.. abes naik kat muka.. tp aku xdemam.. penin kepala memang la selalu tapi xboley diambil kira la kan.. so, masa on da way p padang besar hari tu, aku memaksa suamiku benti tepi jalan beli air kelapa yang xde gula n ais.. total yang aku minum :

masa on da way pergi = 1 gelas aku punya + 1/2 gelas yg my hubby xhabeskan
masa on da way balik =
1 gelas aku punya + 1/2 gelas yg my hubby xhabeskan

so, dats mean aku 3 gelas besar aku habes kan.. tapi nampaknya xde air bisa yang kuar n bintik-bintik tu kelihatan kemerahan je.. apekah???

3 comments:

pizet77 said...

sakit lain kot p je la spital...

eikasyaza said...

huhu..macam xtau kami ngeri jmp doktod...

armouris said...

info tentang demam campak kat sini - Demam Campak Berjangkit

 
\