BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 6, 2009

Bantuan Keewangan

salam semua.. adakah anda semua teruja dengan tajuk entry tersebut??
ekceli bukan nak bagi bantuan kat engkau orang okei.. just tuan tanah yang perlukan bantuan keewangan kerana sikap beliau yang malas sangat nak p ATM kerana beliau sayang akan lemak-lemak beliau.. makanya, sikap tersebut telah mengakibatkan beliau kelihatan macam seorang yang teramat sengkek.. dhihihi

sebenarnya macam ni, aku baru je bekpes dengan roti yang dimakan dengan sardin lenyek+mayonis.. awww, sangat menggoda.. lepas makan roti, aku cr air.. rupa-rupanya air kotak kegemaran aku iaitu teh bunga F & N dah habes.. terpaksa menapak untuk beli air.. selepas bukak purse, aku mendapati bahawa aku hanya mempunyai RM 4.. Aggrrhh.. puas korek, memang ade banyak tu je..terus je give up sebab teh bunga yang 6 kotak kecik tu berharga RM 4.99..dan
hari ni jugak la aku tersangat-sangat la malas nak p amek duit di ATM.. huhu, maka nya, roti-roti yang aku makan td maseh terasa dekat kerongkong sebab xminum air.. haha.. di saat ini aku maseh berpikir, air apakah yang sedap sesedap air teh bunga dengan harga RM 4 sahaja..

ke ade sesape nak tolong anta lagi 99 sen?? haha.. bapak sadis gile.. eh, mmg la sebab da The Store xbagi hutang tau.....



aku memang saket mata tengok duit yang dah buruk n nazak..
ku suka duit kertas yang cantik, baru macam br kuar dari bank..
saje je nak bgtau..sekian..

2 comments:

pizet77 said...

cis penyakit berjangkit...nasib kami dok rumah x yah risau nak p cucuk duit

eikasyaza said...

muahaha... xpa, kami berjaya beli ayaq blackcurrant yg harga RM 3.80

 
\