BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 18, 2010

SIAKAP MASAK TIGA RASA

hari jumaat lepas, kepingin nak makan di tanjung dawai.. terbayang-bayang ikan terubok bakar dan mengharapkan ada mentarang..sedap..tp bile sampai, ikan terubok dah sebulan xde.. yang tinggal ikan merah n ikan siakap je..huhu..kempunan cheq..jadi sila layan gambar di bawah............zzzzasssss...




tom yam campur yang sangat pedas tp sedap n kailan ikan masin



sotong goreng tepung.. 5 ekor je..tp bile masak banyak gile



main menu..siakap 3 rasa..sedap wey



yang nie?? hiasan semata-mata..hehe


5 comments:

siti murni ishak said...

apa kabar tg. dawai..bertahun tk ke sana. mesti dah macam2 perkembangan. kailan ikan masin...kecur air liur nengok. yang lain tu boleh tahan lagi..

eikasyaza said...

siti murni : erm, tnjg dawai mcm tu gak..tp bertmbh2 gerai makan.. tu yg xtahan..

ppb_ppkp said...

feeka...jeng..jeng...adakah...adakah....hehehe.perot akka ko bulat?? sebab mkn banyak kot/??uhuhuhuhuhu
amin...masin la mulut hang tu.
feeka cmm mana?

pizet77 said...

nmpak tempting...huhu

gadis-gadis-indo said...

nice bloG

 
\