BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 17, 2011

Mereng ah budak2 sekarang!


Tadi ade tgk kat fb pasal budak-budak gay nie... siap tggl link blog lagi.. aduss.. mereng ah diorg ni.. sangat open.. kan dah kena maki hamun ngan orang.. malu sikit woit.. siap cakap dah kawen.. adey.. ape cer.. gedik ah..nak termuntah baca.. hadey.. serius gila..

letak gmba kecik2 dah...geli nengok..



Yang tak tahan tu ble mintak benda2 cmni....

"Ya allah aku amt menyayangi dye n aku x mau khlngan dye dr idopku ya allah..Ku taw aku bnyk mlakukan dosa n skank pn sma dlm prcntaAn ini tpi ku mohon pd mu dan ku brsujud padamu agr jgn biarkn kmi brpisah, kmi sling mncintai dan izinkanLah kmi utk mrasakan kbhgiaAn ini utk kekal slama-lamanya ya allah..Hnya dye yg mmpu memberikan semangat utk aku tros berada di saat ini bgitu jga beliau..Aku rela kehilangan smua hrta bnda drp aku kehilangan permata yg sngguh brnilai ini...
Cyg..!! b jnji b xkn prnh utk mensia2kan idop cyg..cye ar b jnji tu smua!!!"

haish..benda terlarang pon mintak kat Allah ke?? sesat dah nie.. kalo korang nk join muntah skali ngan i ble la tgk KAT SINI... hahaha...

22 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

Dunia nak khiamat

Cikgu Jaja™ said...

astaghfirullah...

syahirooAhmad said...

adehhh... tak bleh blah betul la gay2 nih...

sophietarmizi said...

masalah betul budak2 zmn skang ni....:(

hdn952 said...

kena betulkan solat.untuk menghalang segala kerosakan aqidah~~banyak info berguna..tahniah - http://cloakedlink.com/refyyqjxxu

Wanie Azeera said...

T_T mari kita doakan mereka berubah. aduh2 budak2 lagi ni. :(

Nizam Ijam said...

mcm benda da...

nadya said...

dasattttt, blog dia da kena hack la..miahahahaa

sweety farah said...

aduiiiiii...
geliiiiiiiiiiiii tgk...
apa nk jadi budak2 zaman sekarang....

wanamira said...

ouih! open sgt nie. kurengg tol. phuiiii! simpang la~~

Nur Aisyah said...

tak larat nak muntah dah . HAHA !

SwEetForEst said...

subhanallah..dunia..

azu said...

dunia akhir zaman ni.pesal la mintak bukan2..bukan sorang tau, ramai lg nk muntah ni..adoi adik2 ku di hujung dunia......

**Bila Comel Jadi Comot** said...

kejam ok xsuka

Shorim Kasih said...

terbaikk..geli der..haha...buang karan

Hanif said...

dunia akhir zaman ni...
nak cakap pun tak tahu apa nak cakap!!

L said...

HMMM..!!!!

J.Syazwana said...

euwwwwwwwwwww.
tah hape2 lah dorang ni.

dah lah lelaki makin sikit dalam dunia ni. jadi gay pulak. habes perempuan nak kawen dengan sape? huhu

My Life's Journey said...

Salam pekenalan .. memang dasyat mereka ni hrmmm ..:(

siti aida said...

OMG!!! ape la nak jadi ngan budak2 skrg ni. hmmm

izzana said...

erkk =-='

Nurina Izzati said...

nampak gambar ni juga kat fb

 
\