BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 10, 2011

Tidur Berpelukan


Just came back from kampung.. sempat snap some pic of my cutie..




Hye.. i cik puteh.. yang kat atas tu anak2 i la.. baru je lepas beranak.. skang tengah pantang la nie... pantang ape? pantang tengok ikan.. kahkahkah... most of them pon putih macam i jugak kan.. actually, i nie terlebih productive.. dalam setahun ada la dalam 4 - 5 kali i beranak.. terbabas rasanya... ooopppsss... bukan setakat 7 keturunan, rasanya dah berpuluh-puluh keturunan dah ada kat rumah tuan i tue.. anak-anak i pon dah besar panjang.. siap beranak pinak dah.. ada yang lari rumah sehelai sepinggang sebab merajuk.. ada yang i suspect kena culik sebab kechumelan beliau.. yang ada sekarang kat rumah semua anak, cucu, cicit n piut i.. lebih kurang 15 ekor semuanya... yang len-len tak dapat dijejaki.. Tuan i adopt i masa kecik sebab mata i sebelah hijau, sebelah lagi biru.. *sile rujuk gambar di atas - sorry xsempat servis taik mata* - sekian...



My heart is melting to see them hug while sleeping :) tersangat lah chumell


Kecik2 dah pandai posing..

18 comments:

blogtilldrop said...

comel!

manis said...

comel nya! buat saya rindu dekat kucing2 saya :)

mokcik-ann said...

nak sekor... hehe

eikasyaza said...

hoho.. boleh ke post? :p

una said...

kucing kucinggggg, i loveeee it :)

eyqa amin said...

awk ske kucing eh?
tp..sy x...x sgt...
eheh :D

bloghok said...

cute

ArulchelseA said...

bg la sy sekor kucing tu bleh ke..?

kai said...

*comel nye....
suke kucing yang kale putih..

......IKLAN.........

salam..
jom join event anjuran saya..
sila klik SINI

fRaMe+LenSeS said...

stylooo.. mata dia wane lelain. hihihi

MamaYatie said...

suka kucing jugakkkkk......
specialnya cik putih..
kalo org panggil mat salleh sbb mata biru, kalo kucing???hehee

eikasyaza said...

jd kuceng salleh...xble2..

aisya said...

mahal mata cik putih tu.. hehe

Rashid said...

ermm minat kucing rupanya .. dr fadzilah kata orang yg minat kucing berjiwa penyayang ..

onie said...

sat,nak genyeh mata sat..mata si putih tu biru hijau?

.::: Princess MOMOY :::. said...

wow. mata kucing tu mahal betul!

EYQASARA said...

comelnye miow....

aTy _faRed~ said...

alololo...tomey nyer..akak pon suker kucing sangat2 jugak..:) tak sabar nak tunggu kucing akak tu beranak..;p unik nyer mak kucing..mate lain2 kaler..!!

 
\