BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 30, 2010

Salasilah Keturunan Che Puteh

keturunan che puteh telah dan akan terus berbakti dengan keluargaku.. berbakti? diorang wat ape la? ade ade.. diorg tolong tangkap cicak sebab che ti xde kat rumah aku.. haha..


1. Che Puteh - Ketahuilah bahawa mata che puteh sebelah biru sebelah hijau. aku culik masa che puteh kecik lagi.. terpikat dengan mata beliau..haha



2. Che Puteh Senior - Mata anak dia yang ini warna hijau



3. Che Puteh Junior - Both eyes color biru



Memang anak mak kan..putih je bulu.. aku tau scandal che puteh.. dah lama berasmaradana dengan che hitam kucing jiran sebelah rumah. huh, tiap kali kuar anak mesti color putih and hitam.. tak cover langsung.. FYI che puteh jugak dah dapat cucu.. anak che puteh, belang pon dah beranak.. sama ja macam mak dia.. adey, rumah ku dah jadi pet centre.

5 comments:

Azizul Luqman said...

bak sekor anak che putih...
hahaha... :))

Ery Farieha said...

kucing puteh sll mate biru
tp yg seblah biru seblah hijau tu cm pelik je
heheheh

eikasyaza said...

hehe..pelik ke..unik tue..

azizul : bak alamat meh nak pos..hikhik

ziha said...

cantik lah mata kucing y biru tu.

mr. invi idle said...

comell

 
\