BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 12, 2011

Sharing is Caring

Alhamdulillah... My Bio-Zone Food Purifier is on da way.. ehem2...xsabar nih...
Mesti korang semua penah dengar kan pasal BIOZone nie?? meh i cite sket sebagai perkongsian untuk manfaat anda masing-masing ye...

Sebelum tu korang boleh tengok video kat bawah nie dulu ye...






ADAKAH KITA SEDAR MAKANAN YANG KITA MAKAN TIDAK SELAMAT?

korang sendiri dah tau, pemakanan kita sekarang nie memang penuh dengan toksin.. insyaAllah dengan adanya alat ini, ianya dapat membantu kita semua... Kita sangka makanan yang kita makan seperti sayuran, buah-buahan, ayam, ikan dan sebagainya adalah berkhasiat... tapi sebenarnya, MEMBUNUH dalam senyap! Buktinya??? Ayam disuntik untuk mempercepatkan proses pematangan, ikan makan direndam air mayat supaya nampak segar dan sayur pula nampak segar kerana disembur racun serangga.. adakah dengan sekadar mencuci dapat menghilangkan semuanya racun dan bahan suntikan tersebut? Bagaimana pula setelah ianya menyerap ke bahagian dalam makanan tersebut? Fikir-fikirkan....



BIOzone Food Purifier

MUDAH • SELAMAT • BERSIH

BIOzone Food Purifier menggunakan proses pengkhususannya iaitu menyatupadukan bahan perintang ozon bagi mengubah oksigen (O2) menjadi ozon (O3). Ozon akan kembali menjadi oksigen setelah menjalankan fungsi untuk menyingkirkan bahan-bahan pencemar. Biozone Food Purifier adalah efektif untuk:

* Menyingkirkan toksin larut air, toksik larut lemak dan bakteria dalam makanan
* Memulihara kesegaran makanan
* Menyingkirkan bau

Ciri-ciri produk
• 100% tiub silikon bergred medikal
• Batu seramik bergred tinggi
• Mudah alih
• Selamat
• Penyelenggaraan minima


Kelebihan Proses BIOzone
• Selamat
• Penjanaan ozon yang konsisten
• Efektif
• Memulihara nutrien makanan


Cara penggunaan: Letakkan makanan yang perlu dipurifikasi ke dalam semangkuk air. Pastikan paras air menutupi makanan. Masukkan tiub silikon bergred medikal ke dalam air dan tekan butang pengawal masa untuk menentukan masa purifikasi.

~ Mencegah itu adalah lebih baik dari mengubati ~

Untuk mendapatkan produk ini sila hubungi (call @ sms) :

019-4732270
(PENGEDAR JUGAK DIPERLUKAN)

10 comments:

Mohammednajib said...

pernah dengar mengenai ni,namun harga serta kos penyelenggaraan menjadi halangan

eikasyaza said...

harga memang berbaloi.. untuk kesihatan kan kan (^_~)

zmah said...

Berbelanja utk sihat tak rugi...
Lama akak tak jenguk sini.

eikasyaza said...

betul tu kak.. biar melabur untuk mencegah daripada nnt terpaksa berhabis untuk merawat...

zaidi zaim said...

mmmmm.... btol ler skang ni mcm2 mende d campur dalam makanan.... bagus gak ek mende tu tp kann.... nntilah yer, kalo ade duit lebih sy beli ek....

HonEyBuNNy said...

salam..datang baca info..;-)

hazari. said...

macam water filter ke ? bioaura ?

gabanMorka said...

setuju dengan najib.kos tu memang halangan terbesar

hazari. said...

ohhh, hehe, tengok mule2.. ingatkan water filter daa..

Jieda said...

pernah dengar gak ni.Harganya berapa?

 
\