BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 6, 2009

semalam

sejak akhir2 ni aku rs aku xboley nk fokus time bwk kete..ade 1 hari tu, aku rs cm penin2 je..ye la sbb drive blk umah, tup tup da smp..mcm blur2 ja.. kdg2 nk terlanggar org depan sbb aku xperasan die brake..huhu,,sib baik xaccident...pikir2 blk aku rs sbb aku byk berfikir psl bnde len time bwk kete... so, xfokus la.. no no no.. xnak wat dah..so semlm, aku dah jmp solutionnye..ape aku buat???? hehe..kalo aku rs nk pk somethin, aku akan benti tepi jalan..pk puas2.. then, da ready br cont. journey.. it takes bout 45 mnt jg la nk smp umah..xkisah la.. jnji, elak accident.. slalu denga ''DONT DRINK N DRIVE"..kalo aku lak
''DONT THINK N DRIVE''
..hehe
semlm punye cite gak, time tgh lepak2 tgk tv, kuceng aku (no name), lompat ats aku..aku agak nk tido la tue..kan btol..beliau dok bermnja, mntk aku dodoi..sib baik mood aku sikit baik, so dodoi la smp beliau tido..rs mcm dodoi anak plak.. then, ms aku nk bangun p toilet anak cik puteh yg baru, ngekor aku.. smp masuk toilet la.. terpaksa angakt letak luar.. die ade mslh sikit..xtau mak sendr yg mn..die nmpk sape je yg jalan depan mate die, mesti die ikut..smp ade 1 hari 2 die ikut ayam, so ape lg..kene patuk la..huahaha..lawak2.. krisis identiti neh...




then, sebelom tido aku bg mandi rocky (kura2 hijo ku).. da lm xtgk..sejak aku beli smp skrg mmg besar 2 je..xkan la tumbesaran die terbantut @ die mmg lmbt nk besor?? xpaham gak aku..rocky ni pemalu sikit.. sepnjang bg mndi, mmg kepala xkuar lnsg..hehe..penat aku korek..tp bile dah sudah, lepas aku letak kangkong, mmg cepat je kuarkan kepale, siap memanjang lg..huhu..rs nye semalam mmg adelah
"HARI MELAWAT HAIWAN PELIHARAAN" utk aku..hehe




Add Image


0 comments:

 
\