BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 31, 2009

Back Dated

salam Merdeka.. lama rs xjenguk my beloved green blog neh.. anyway, nk cite psl semlm..me n my hubby berbukak posa kt umah aku.. hehe.. syiioookkk..melantak sakan.. tp part yg plg best, adik aku mntk singgit nk beli mercun..then, aku ape lg, wat2 bongkak la..xnk kasi duet..ape lg, merajuk la bdk tue..last2 aku bg jgk la spoloh hengget wat die beli bunga api..melayang la fulus...next, dah dpt duit berdesup je adik aku p beli..dekat je pon..rumah sblh2 jgk yg jual..dah blk tue, start la program utk maen bunga api..me n my hubby po join..bkn join maen k....tgk derang je..ktorg da besa okay..
oh oh jgn lupe tgk gmba di bawah:



rumpunan bunge api
dah start membakar
turut disertai

lepas dah puas layan derang men bunga api, aku teringat pasal Giant Raya Coupons Saver. so, terus je masuk bilik carik buku kupon tu n memulakan operasi menggunting kupon2 yg berkenan diati..utk simpanan kot2 la nk beli barang2 tu utk raya nnt..jimat siot..hehe..jadik, sesape yg nk kupon2 tue, sile berbelanje di giant sebyk min rm 50, then boleh dapat buku kupon tue..bagi sesape yg malu2 nk gune, bagi je kat haku..muahaha.. *evil*




sile kelik untuk tumbesaran

p/s : saye dah pandai wat scroll box w/pon xreti nk bg centre..huhu




2 comments:

pizet said...

kalau nak pun x salah gak...hehe setahun skali je

eikasyaza said...

ye baikkk..nnt la kami blk gunting kupon2 yg berkaitan ngan baby bg kt ampa

 
\