BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 14, 2009

Selamat Hari Raya

adakah terlalu awal utk aku ucapkan Salam Aidilfitri?? hehe.. xkot sebab lagi 6 hari je kan.. rasa macam dah suntuk sangat sebab baju raya pon belom beli, kueh raya pon xstart buat lagi..barang-barang semua dah beli..terpaksa chaiyok, chaiyok la (pinjam ye kak imah).. rumah xkemas lagi..serba serbi xsiap lagi.. ni semua adalah gara-gara operasi untuk bulan puasa ni.. menyebabkan aku keletihan terlampau..makanya, di qada' dengan tido yang amat mencukupi..(^_^).. so, disini aku nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua follower, sahabat blogger dan viewers..kad raya ni khas untuk anda semua :







kad raya ni ditujukan khas utk :
- radziah
- pizet77
- kak imah
- cik nas
- cik pinky
- mrs lune
- suma follower la pendek kata..hehe..
- xlupa kepada viewers..

p/s : sila tepek kad ini di belog anda.. hehe.. pilih la yg mana suka.. yg penting FREE...



3 comments:

ppb_ppkp said...

feeka...tq ek bagi kad raya..
akak amik semua la..hahahah..tamaknya akka ko ni

eikasyaza said...

xpe2..feeka okay je..sbb xpayah pos..muahaha...

ppb_ppkp said...

wkakwakwkakak....toingg...toingg

 
\