BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 2, 2011

Karam Singh Walia Hina Melayu!

video
credit to : !!! Syoknya Download Daily Update !!!

huish... panazzz... Cerita hangat Karam Singh Walia dikatakan hina Melayu.. Beliau menyatakan bahawa Melayu bukan berasal dari Malaysia tetapi adalah pendatang... Korang tengok sendiri la senang... Takmo cakap panjang... hehe...

notakaki : tapi kan, bagi i.. Karam Singh Walia bukan berada di dalam keadaan yang waras (diorang kata dia mabuk)... Dia dah mintak maaf.. Siap nak sujud kaki lagi... Dah2 la tu... Siap minta payung 1 kedai plak tu..xkena tu bro... tapi len kali beringat la.. Jangan sentuh isu sensetif tu.. Cakap siang pandang-pandang... Bak kata pepatah, terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata badan binasa ( sila baca sambil buat gaya Karam Singh Walia ).. Sekian laporan terkini daripada saya yang busybody... hehe..

Apa kata korang ye??? (^_~)

4 comments:

zaira said...

melayu yang extremist itu tetap bodoh kerana memalukan kaum sendiri.

benda ni boleh settle dengan cara lebih baik kot.

minta maaf secara terbuka kat tv3 ke.

ni diorang rakam, tunjuk perangai samseng masing-masing.

huhu. buat macam ni memang betul pun menampakkan Melayu sakai dan lancau.

tak rasa ke?

ayaa alyy said...

isu isu sensitif cmniee mmg bawa padah kalau salah ckp. haih

DaK CoMoT said...

xkshla mabuk ke x...yg dah lepas tu...dah lepas..kesan 2 camtu jela..xkan senang2 orang nk lupa...huhuuu tahlaaa

DaK CoMoT said...

xkshla mabuk ke x...yg dah lepas tu...dah lepas..kesan 2 camtu jela..xkan senang2 orang nk lupa...huhuuu tahlaaa

 
\