BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 5, 2010

"SweetBonda.Com 1st Giveaway.."



Assalamualaikum. semangat untuk join contest and giveaway dah kembali. sekian lama menyepi sebab keciwa lepas masuk contest xmenang. sedih tapi tak pa. join lagi sampai boleh achieve something. tak salah mencuba kan. okei, giveaway kali ini dikenali sebagai " SweetBonda.Com 1st Giveaway.." dan dianjur oleh Kak Lin sempena pembukaan webstore baru beliau iaitu Sweet Bonda.

Cara-cara untuk menyertai giveaway ni amat lah senang. korang just kena follow syarat-syarat yang telah ditetapkan iaitu :

1. Copy paste Banner Sweet Bonda kat sini dan letakkan kat blog anda - DONE

2. Sila jadi follower terhormat Sweet Bonda - DONE

3. Buat satu entry di blog anda tentang.. "Saya adalah Sweet Bonda kerana.." atau "Saya akan menjadi Sweet Bonda kerana.." dan anda perlu menjadikan post tersebut sebagai 'sticky post' sampai 05 Mei 2010 - DONE

4. Then, tinggal mesej kat ruangan comment beliau (Nama, link blog/post dan entri seperti no.3 tadi) - DONE

5. Emel juga data-data yang diminta seperti No. 4 tadi ke sweet.bonda@yahoo.com - DONE


Tarikh Tutup : 05 Mei 2010 jam 12.00 tghmalam
Tarikh Keputusan : 08 Mei 2010



Dan ini entry saya adalah :

Saya akan menjadi Sweet Bonda kerana saya sangat sukakan kanak-kanak. saya telah mendirikan rumah tangga selamat 1 tahun 3 bulan dan masih belum dikurniakan cahaya mata. Setiap hari saya berdoa supaya Allah S.W.T cepat mengkabulkan doa saya dan suami kerana kami amat berharap untuk mendapatkan zuriat yang soleh dan solehah. Saya juga berharap dan akan berusaha untuk fully breastfeeding bagi anak-anak yang bakal lahir. walaupon belum ada tanda-tanda saya bakal mendapatkan anak, saya tidak akan berputus asa untuk mengharap. Buat masa ini, saya cuma boleh menumpang kasih sayang anak-anak sedara je la *cry*.. tapi tak pa..mungkin ada hikmah disebaliknya.. so, kak lin, bagi le saya menang.. *wink* *wink* boleh la saya buat sumber inspirasi untuk mendapatkan anak..hehe..sekian

Kawan-kawan..jom join giveaway ni sama-sama.. sila ke web Sweet Bonda ini untuk maklumat lanjut mengenai cara-cara dan hadiah yang ditawarkan.

25 comments:

raksamuda said...

hi... selamat malam non

Chaon Cornerz said...

rajin masuk contez.. gud luck ok..

eikasyaza said...

thanxs chaon..hehe

mimi said...

semoga berjaya mimi doakan..
jenti jgn tak jentik

yott said...

tinggal psn kat sini yer
chat box x jmp..
td lastik dg

eikasyaza said...

laa...ye ke..chat box ade kt bawah sikit..hehe..thanxs

IntanBerlian said...

ouh.. gudluck dear!!!

eikasyaza said...

thanxs bellarossa

shameel Iskandar said...

salam ziarah. Shoutmix ada problem ke. Asyik ghaib jer.

eikasyaza said...

hah?? ye ke... pelik2..shoutmix ade kt bwh...pelik gak

Dee said...

banyak gak masuk GA ni..tapi belum penah menang lagi lah..bila nak bertuah ntah

LaNuNsepet said...

lanun doakan eikyisaha... :-)
belum ade rezki terus doa k..

:-) all d best untuk contest

asyraf hanafi said...

goodluck.your time will come okayh.

eikasyaza said...

thanxs all... kata2 tu doa kan..amin

Unknown said...

wish u luck ieka :)

eikasyaza said...

thanxs eqa...

Unknown said...

nk wak sticky mode cm mana?

ProGAds said...

Nice blog to visit and drop SSSSmile... :)

http://asikloh.blogspot.com

sara said...

sabar..dan sabar dan sabar..pasti ada rezeki.been there.

Ida Sazarina said...

good luck ya eika...hehehe~~

eikasyaza said...

thanxs nana...

Mrs Nurul said...

cambest je contest ni heheh

kayrol said...

good luck sama, eika, sama sy gak lagila lama belum dikurniakan cahaya mata...

Rizzuan Shah said...

jalan2 blog walking terjumpa blog eikasyaza ni. menarik la blog cik eika ni. =) teruskan berblogging disamping dapat bersosial secara sihat. =)

p/s: jom melawat, follow dan share link di TKSB.
http://wanshah87.blogspot.com

desti said...

Hiii...you have a nice blog :)
Keep blogging!
Visit n follow my new blog
Thanks

BR,
Desti

 
\