BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 25, 2010

To Eat List

Wah orang lain buat to do list, aku sibuk buat to eat list.. Lalala.. Pedulik..

Buah Salak Madu - Sesapa yang dok Sabah, boleh tolong belikan tak?? hehe
Spagetti Bolognise kat pizza - Tunggu en. Bai dapat gaji. Dia mau belanja
Lepat ubi - Sudah order
Jelly kelapa - Dah buat sendiri walaupon tak jadi lagi sedap
Pulut Durian - Esok boleh makan
Murtabak - Dah lama tak makan. Malas beli. Ada sapa nak sedekah?
Gulai mak buat
Oblong beger - malam ni p cari


list makanan yang lain akan dihapdet dari semasa ke semasa. harap maklum


12 comments:

princeduyong said...

makan je kan...makan untuk hidup...

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

waduh2.. byk list dia.. nak jugakk~

eikasyaza said...

princeduyong : btoi2.. kalo xmakan tak ble idop..haha p/s : kim slm kat puteri duyong..lalala

aisumi : jom2 join makan..hehe

Uruchimaru @ kf said...

oblong? tadi baru taw name tue

Syafiq Kadiran said...

nak makan spageti kat piza gak....ngidam sgt da ni...

eikasyaza said...

alamak KF baru tau ke? ala...yang pnjg tu macam beger mcd tu.. prosperity beger ke apa ntah

eikasyaza said...

chuck : kita fight sapa p makan dlu..lalala..hehe

@ien_R@z said...

ohh tidak.. kamu buat perut sy menyanyi lagu dondang sayang..

kreuk kreuk... huwaa.. laporr...

opss.. salam kenalan.. ngeee =)

papabear said...

murtabak? x lama lagi kat pasar ramadhan...hehe

eikasyaza said...

aien : salam perkenalan juge

papabear : wahh lama lg tuh nk tgu bln puasa..hehe..mau meleleh2 dulu

azaliahjsalleh said...

lawak2 tp menarik

eikasyaza said...

heehe..menarik2..

 
\