BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 23, 2010

Pandu Cermat Jiwa Selamat

Waaa.. baru hari ini boleh meluahkan perasaan yang terbuku di dalam hati. Sebab sudah tidak tertahan lagi asyik kena buli secara tidak langsung oleh pemandu-pemandu yang kurang sopan.

Kes 1 : Tengah sakit perut nak balik cepat nak uk uk. tapi ada makhluk Tuhan yang sangat mementingkan diri di depan saya bawak kereta tengah-tengah line. Sangat tension walaupon dah hon berbakul-bakul tak jugak berganjak. Ingat jalan tu dia punya? Orang lain pon bayar tax jugak. Cel*k* betoi la.

Kes 2 : Di Simpang empat tengah tunggu trafik light hijau, tetiba ada kereta myvi landing sebelah kereta saya. Nak ke kanan mungkin. Lampu dah hijau and masing-masing jalan, saya nak masuk kanan sampai ja kat corner, tiba-tiba myvi sial tu himpit kereta saya dan menyebabkan tayar kereta saya terlanggar divider jalan sampai pecah cup. nasib baik cup kalau sportrim memang aku kejar sampai lubang cacing. Bodoh betul perempuan tu. Ko dok lane ko je la.. yang nak masuk lane orang lane nape.. Akai xdak ke. Sabar eika sabar..Eeee..Geram

Kes 3 : Banyak kali berhadapan dengan manusia-manusia yang pendek akal di mana tak pandai nak guna signal yang ada. Kalau tak mau guna, cabut buang je la kan. Hidup asyik menyusahkan orang je. Salah ke bagi signal sebelum potong. Banyak kali tau saya terkejut. Tak suka tak suka. Nyampah

Lain-lain kes akan dihapdet dari semasa ke semasa okei. Sesape nak tambah pon boleh, akan dihapdet cerita anda sekali dengan cerita saya. Sila sila..


0 comments:

 
\